Drodzy klienci oraz partnerzy,
W dniu dzisiejszym ogłoszono porozumienie z firmą Jive z Doliny Krzemowej. W ramach nawiązanej współpracy wprowadzi ona do rodziny produktów Aurea własne rozwiązania i doświadczenie wykorzystywane w dziedzinie obsługi klienta. Więcej można przeczytać o tym tutaj.
Badania dowodzą, iż pracownicy, którzy mieli okazje pracować w roli klienta, wykazują się znacznie większym zaangażowaniem podczas jego obsługi. Nie jest to w takim razie zaskoczeniem, że obsługa klienta realizowana z pasją jest kluczem, by jej jakość była na najwyższym poziomie.
Zastosowanie metod obsługi klienta oferowanych przez firmę Jive sprawi, że Aurea będzie mogła jeszcze dokładniej wspierać swoich klientów rozwiązaniami dopasowanymi do ich potrzeb.
Zostaniemy wzmocnieni również materialnie ze strony firmy Jive. Prawie dwukrotnie zwiększymy nasze przychody do niemalże pół miliarda dolarów, dodatkowo otrzymując blisko 1000 obecnych użytkowników oraz 650 pracowników.
W tej chwili tematem przejęcia Jive zajmują się akcjonariusze. Spodziewamy się, że formalności z tym związane zakończą się w okolicach 1 lipca.
Jesteśmy bardzo podekscytowani tym faktem oraz tym jakie korzyści przyniesie to dla Was, naszych partnerów oraz klientów.