Aktualności
Kolejny klient bpm’online
Innowacyjna firma w zakresie wydruków w technologi 3D 3d - 3DLab - wybrała bpm'online jako narzędzie wspierające procesy sprzedaży. Bpm'online to rozwiązanie CRM oparte na chmurze z elastycznymi procesami sprzedaży, które umożliwiają klientom przejąć kontrolę nad pełnym procesem z udziałem klienta — od generowania leadów do powtórzonej sprzedaży. [...]
Wydawnictwo ZNAK wybrało bpm’onlnie
Wydawnictwo ZNAK zdecydowało się na wykorzystanie platformy bpm'online studio do realizacji procesu tworzenia i sprzedaży książek. Bpm'online zapewnia kompletny zestaw narzędzi do efektywnego zarządzania procesami biznesowymi, w tym do modelowania procesów, wykonania ich, monitorowania i analizy. Dzięki temu może być z sukcesem wykorzystywany nawet w bardzo unikalnych procesach. [...]
bpm’online dla KR Group
KR Group, polska, dynamicznie rozwijająca się grupa księgowo-podatkowa o międzynarodowym zasięgu zdecydowała się na rozwiązanie bpm’online. W pełni chmurowe rozwiązanie obejmie obszar Contact Management oraz wsparcie procesu ofertowania i obsługi sprzedaży. Dzięki nowatorskiemu podejściu do zarządzania procesami w bpm'online zakończenie prac będzie możliwe już w kwietniu 2018. Chcesz się przekonać [...]
Bpm’online w polskiej wersji językowej
Już dziś zobacz polską wersję bpm’online. CRM nowej generacji: wszystko o doskonałości procesów biznesowych. Wypróbuj 14-dniowy darmowy okres próbny i poczuj nieograniczoną funkcjonalność bpm'online: http://www.aype.pl/pl/rozwiazania/crm/bpmonline/
Integracja z DFP w Burda Media
AYPE realizuje kolejną integrację z Adserwerem Google DoubleClick for Publishers (DFP). Rynek Online jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów w branży wydawniczej i powoli wypiera tradycyjny rynek prasowy Integracja z nowoczesnym serwerem DFP pozwoli na zmianę sposobu zarządzania zleceniami online. Integracja i modyfikacje wprowadzone w systemie CRM pozwolą na [...]
MS Dynamics 365 w Polcotton Sp. z o.o.
AYPE podpisało umowę na wdrożenie rozwiązania MS Dynamics 365. Wdrożenie obejmie Contact management oraz elementy procesu sprzedaży. Ważnym elementem wdrożenia w kolejnym etapie będzie integracja z systemem MS Dynamics Navision W ten sposób powstanie zintegrowane środowisko, które umożliwi realizację złożonych procesów obsługi klienta po niższych kosztach i w krótszym czasie.