Aktualności
Najnowsza aktualizacja Aurea CRM!
Nowe wydanie Aurea CRM jest już dostępne! Wydanie CRM 2017 R2 dostarcza ulepszoną wydajność, więcej możliwości oraz nowe rozwiązania: Integracja managera kampanii ACM – Ulepszyliśmy proces integracji pomiędzy Aurea CRM a ACM (formalnie Lyris). Głęboka integracja wspiera kontakty, listy mailingowe, segmenty oraz synchronizacje wiadomości w czasie rzeczywistym. Dostępne tylko dla Aurea [...]
Kontrola pracowników
Do niedawna zdobywanie informacji o aktywności i wydajności zespołów wiązało się z nieustannym zadawaniem bezpośrednich pytań, bądź co gorsza z ciągłą obserwacją. Ta druga metoda nie jest lubiana wśród pracowników z prostego powodu, nikt nie lubi stałej inwigilacji. Czuć nieustannie oddech pracodawcy na plecach to żaden komfort! Wręcz przeciwnie - to [...]
Aurea przejmuje Jive!
Drodzy klienci oraz partnerzy, W dniu dzisiejszym ogłoszono porozumienie z firmą Jive z Doliny Krzemowej. W ramach nawiązanej współpracy wprowadzi ona do rodziny produktów Aurea własne rozwiązania i doświadczenie wykorzystywane w dziedzinie obsługi klienta. Więcej można przeczytać o tym tutaj. Badania dowodzą, iż pracownicy, którzy mieli okazje pracować w roli [...]
Problem z przejmowaniem obowiązków po innych pracownikach
Zdarzyło Ci się zastąpić kolegę w pracy podczas jego nieobecności? Przejmowałeś obowiązki po poprzednim pracowniku? Nie byłeś w stanie zrozumieć notatek o kliencie, które od kogoś dostałeś? A może zdarzyło Ci się zgubić notatki, które były istotne w ukończeniu transakcji? Nie martw się! Nie jesteś Sam! CRM wychodzi Ci naprzeciw! [...]
Utrzymywanie trwałych relacji z klientami
Duża baza klientów sprawia, że trudno jest zapamiętać wszystkie detale z ich życia, które niejednokrotnie stawały się kluczowe w kontaktach biznesowych. A przecież właśnie o to chodzi w relacjach z klientem, aby pamiętać, czy udała się uroczystość rocznicowa w jego firmie albo czy córka wyszła już za mąż. Nawiązując do [...]
Terminarz w Microsoft Dynamics 365
Zwiększenie intensywności spotkań, czy rozmów telefonicznych w ciągu dnia wydaje się często niemożliwe. Puste miejsca w kalendarzu wpływają niekorzystnie na funkcjonowanie firmy. Handlowiec ma w swoim planie dnia wykonanie 4-6 telefonów, które zazwyczaj trwają 10-20 minut, a kolejna część dnia jest zupełnie niezagospodarowana, czego dowodem są niskie wyniki sprzedażowe. [...]