Coroczny raport z serii Gartner Magic Quadrant dotyczący segmentu rynku określanego jako Sales Force Automation (SFA) wzniósł bpm’online do grupy liderów. W roku 2019 analitycy Gartnera poddali ocenie 19 firm z nich wyłoniono 5 liderów rynku.
Ten niezależny raport ocenia zarówno plany rozwoju oprogramowania w zakresie automatyzacji sprzedaży jak i możliwość ich realizacji. Do grona Liderów trafiają firmy z ugruntowaną wizją przyszłości i realnym potencjałem dostarczenia zaplanowanych rozwiązań.
Bpm’online ujmowany jest w raportach Gartnera od czterech lat w wielu segmentach rynku (SFA, CRM…). Jednak segment aplikacji wspomagających automatyzację sprzedaży (SFA) wydaje się najważniejszy dla branży. Tym bardziej, że klienci firmy doceniają to jak sprawnie można automatyzować i optymalizować sprzedaż dzięki bpm’online.
Nie bez znaczenie jest też fakt, że analitycy Gartnera oceniają SFA jako najważniejszy komponent rynku aplikacji wspomagających sprzedaż. W raporcie szacują, że automatyzacja sprzedaży zajmuje około 55% całego rynku aplikacji sprzedażowych wskazując jednocześnie, że jego wartość to około 6.9 miliarda dolarów i z roku na rok rośnie.
Co to oznacza dla firm handlowych. Przed wszystkim to, że dojrzałe i rozwinięte rynki o dużym poziomie konkurencyjności inwestują w automatyzację sprzedaży. Po drugie bpm’online jest wśród liderów tego rynku, a taka rekomendacja nie pozostaje bez znaczenia dla tych którzy muszą dokonać wyboru między dostępnymi na rynku aplikacjami.
Z bpm’online korzysta już na całym świecie tysiące organizacji w różnych branżach wykorzystując zaawansowane narzędzia i korzystając z zaimplementowanych w nich wydajnych procesów przyśpieszając swoje działania. Natomiast dzięki platformie low-code szybciej dopasowuje i optymalizuje większość procesów w swoich organizacjach.
Więcej informacji o docenionej w raporcie platformie – bpm’online sales
Zastrzeżenie:
Gartner, Magic Quadrant Magic Quadrant for Sales Force Automation 2019 Theodore Travis, Melissa Hilbert, Adnan Zijadic, Ilona Hansen.
Gartner nie popiera żadnego sprzedawcy, produktu lub usługi przedstawionego w swoich publikacjach badawczych i nie zaleca użytkownikom technologii wybrania tylko tych dostawców, którzy mają najwyższe oceny lub inne oznaczenia. Publikacje badawcze Gartnera składają się z opinii organizacji badawczej Gartnera i nie powinny być interpretowane jako stwierdzenia faktów. Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, wyrażonych lub domniemanych, w odniesieniu do tych badań, w tym wszelkich gwarancji przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu.