Wiodący wydawca multimedialny, z portfolio obejmującym ogólnokrajowe tytuły w zakresie dzienników, tygodników, miesięczników a także portali internetowych. Oferta medialna Klienta obejmuje niemal 200 tytułów w całej Europie.
Potrzeby biznesowe:
- Usprawnienie procesu sprzedaży w tytułach drukowanych, jak i w mediach internetowych
- Przeniesienie sprawdzonych procesów biznesowych z innych systemów do nowego systemu CRM
- Wspólne raportowanie dla sprzedaży print oraz online
Rozwiązanie:
Do systemu CRM przeniesione zostało rozwiązanie, umożliwiające sprzedaż online wraz z integracją z zewnętrznymi AdServerami.
Wprowadzona została unikatowa struktura tytułów drukowanych oraz tytułów internetowych, umożliwiająca komplementarne i precyzyjne określenie, co jest sprzedawane w ramach procesu.
Wdrożona została rozbudowana funkcjonalność pilnująca i automatyzująca statusy sprzedawanych zleceń, umożliwiając tym samym dokładne weryfikowanie i raportowanie procesu sprzedaży.
Dodany moduł inicjujący fakturowanie z poziomu systemu CRM wraz z integracją z systemem SAP.
Efekty:
- Efektywniejsza sprzedaż łączona (print + online)
- Usprawnienie procesu rezerwacji powierzchni (sprzedaż internetowa)
- Oszczędność czasu handlowców, dzięki zintegrowaniu sprzedaży online z systemem CRM
Technologia:
Aurea CRM